maandag 8 november 2010

On the road…

Nee, nu nog niet ‘on the road’ alhoewel de euforie van het Priceline hotel weer voelbaar was afgelopen weekend! Dit weekend heerlijk genoten van een gewonnen Priceline Hotel (NH Amsterdam City Centre) echt geen geld vor $80!!

Intussen was ik ook succevol met een bieding op een ****Fort Lauderdale Beach hotel! Het is het Westin Beach Resort  & Spa geworden! Voor $70 p.n. zitten we de laatste 2 nachten aan het strand en kunnen we de laatste dag van daaruit naar Miaimi International Airport rijden:

image  image

image image

Eerder had ik ook al een hotel ‘gewoon’ via Priceline geboekt, gewoon omdat de prijs ons aanstond en we in NY eerder dit jaar ‘fan’ zijn geworden van de Doubletree Guest Suites. We hebben dus ook dit hotel geboekt: in Naples

image image

 imageimage

Nu heb ik in ieder geval het eerste hotel na de villa geboekt én de laatste 2 nachten van de vakantie. Af en toe bied ik  via Priceline op hotels voor de allereerste 2 nachten van de vakantie in Clearwater Beach maar het heeft natuurlijk nog helemaal geen haast. Voor de tussenliggende nachten (1 nacht Key Largo en 2 nachten Key West) twijfel ik nog …. wie weet hebben we helemaal geen zin om de Keys af te gaan rijden… Ik denk dat ik die laat zitten totdat we in Orlando zijn, of zou het erg lastig zijn op de Keys een hotel te vinden? Wie het weet mag het zeggen!! Het is in ieder geval heerlijk dat er weer mensen in Florida zitten en ik geniet onder andere iedere dag even van de blogs van Teleton en Sunshine  State Rick!

4 opmerkingen:

Robert-Jan en Yvonne zei

Haha, geeft bij mij ook nog steeds een kick hoor, het winnen op priceline ! Prachtig hotel, dat Westin, en de Doubletree in Naples is ook prachtig ! Lekker hoor.

2theusa/Christa zei

Goed geregeld zo, daar wordt je blij van.
Wij zaten vorig jaar in "The Inn" op Key West, prima hotel, wel een eind rijden over een weg die niet echt op schiet.
Als je gaat kunnen wij een lunch bij "Morada Bay" op Islamorada (ong halverwege the Keys) van harte aanbevelen. Voor een impressie kan je op ons weblog kijken, www.medemaatjes.blogspot.com, 'dag van muggen en kilometers'.
Succes met plannen.

groet Christa

Teleton zei

Goed om te lezen dat er, naast ons gelummel in Florida, aan het thuisfront flink wordt aangepakt. Al was het maar in de vorm van economische ondersteuning van het hotelwezen alhier. Of er nog wat wordt verdiend is punt twee, maar priceline is voor de consument wel een uitkomst. Jullie hebben in ieder geval zeer prettige vooruitzichten!

Rick, Sunshine State zei

Jij bent lekker op dreef, fraaie hotels weer. Ik heb geen enkele ervaring met Priceline, maar begrijp de euforie wel. Dit zijn spotprijsjes ja toch en dan ook nog aan strand, dat vind ik ook altijd zo leuk.

Nou, nog veel voorpret.